repris av frågelista

Hur mår du idag? Ganska hyffsat faktiskt!
Vad har du gjort idag? städat,promenerat och suttit vid datorn (KUL LIV)
När vaknade du idag? kanske kring nio
När gick du och la dig igår? 10 ?
När duschade du senast? igår efter träningen
Vad har du ätit idag? smoothie ägg och kiwi
När och vem kramade du senast? min hjärtevänn Markus 
När och vem pussade du senast? Även här Markus
Vem vill du helst träffa?  Det finns ett antal
Vilka har du kramat det här året? alldeles för många för att orka hålla koll.
Känner du någon som bor i ett annat land?  Yes i do !
Skulle du kunna ha en katt? Haft en ''lånad'' katt tidigare
Har du en tatuering? Jupp två stycken!
Har du piercing någonstans?  Endast i öronen kvar
Hur många gånger har du badat i sommar? Zero, fortfarande vinter.
Är du brun?  Inte de minsta
Vem ringde dig senast? Sofia
Vem ringde du senast? Min moder 
Vem fick du ett SMS av senast och vad stod det? hemlis ! ;>
Åt vem skickade du ett SMS senast och vad stod det? även hemligt här ;>
Vad var det senaste du kollade på tv? biggest loser i think ! 
Vilken film såg du senast? Någon kärleksfilm som jag ej kommer ihåg namnet på 
Vilken typ av film (genre) är bäst? Komedi,drama,kärleks
Vilket ämne i skolan är roligast? Icke studerande just nu 
Vad vill du bli när du blir stor? Rik 
När du var yngre, vad ville du bli då när du var stor? Veterinär
Vem av dina vänner bor närmast/längst ifrån dig? Sofia bor närmast och sen har jag flera som bor längre bort.
När drack du senast (starkare än saft..)? Fredags 
Röker du? händer väll ibland
Snusar du? nej
Dricker du? händer väll också ibland 
Dricker du kaffe? jupp sometimes 
Vad köpte du senast? MAT
Vad har du på ditt skrivbord? dator med tillbehör
Brukar du umgås mycket med dina släktingar? njaa.. nej
Vad lyssnar du på nu? mig själv skrivandes på tangentbordet.
Vem av de du känner fyller år näst? Inte min starkaste sida att hålla koll på. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR