Lista

Lista jag hittad på systersblogg, ska försöka hinna med den så ofta jag kan och orkar.

Dag 01- Om mig
Dag 02- Min första kärlek
Dag 03- Mina föräldrar
Dag 04- De här åt jag idag
Dag 05- Min bästa vänn
Dag 06- de här hade jag på mig idag
Dag 07- Mina syskon
Dag 08- I min handväska
Dag 09- Vad hade jag på mig idag ?
Dag 10- Mina drömmar
Dag 11- Mitt favoritminne
Dag 12- Detta ångrar jag mig
Dag 13- Mina rädslor
Dag 14- Fem sanningar om mig
Dag 15- Det här saknar jag



Börjar med dag 1 nu då


Mitt namn är Jenny Nathalie Larsson på 18 vintrar. Lever livet pluggande i Luleå på hotell och restaurang 3e året som jag verkligen trivs med. Flyttade från kalix för ca 2,5 årse? och det beslutet ångrar jag inte för en sekund! har aldrig riktigt trivats i kalix och så glad över alla fina personer som jag lärt känna här i Luleå. Mitt liv är lite upp och ned som en berg och dalbana som för dom allra flesta. Jag världens finaste föräldrar + 5 syskon och en pojke som jag snart firar 1 år med <3

Är inte alls bra på sånt här men då vet ni litegrann om mig :











NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR