14 mars

Äntligen har jag tid/ork till att blogga men kan iaf börja berätta med att i Torsdags skulle min fru Nilsson kma till mig men eftersom jag inte mådde ok och ville inte smitta ner stackarn så blev de inget, men vi ska ta igen de nu nån helg ! <3 Så pojken kom i fredags ist för torsdags eftersom de visade sig inte vara magsjuka kanske bara var nå knas jag hade ätit elr nå ? , creepy iaf :s Så på kvällen fick  besök av sofia,mattias,mimmi å krille . trevligt trevligt :) sedan på lördag förmiddag så var de tänkt att mimmi å krille skulle följa oss på isen men så blev de inte så vi gick dit själva ist och stannade på en ö , vet inte namnet på den ? men var massa andra dära så vi grillade lite sedan strosade vi en ett tag på stan. Efter staden åkte vi till mig och tog en varm bastu helt slut efter att ha varit ute nästan hela dagen, efter vi hade bastat/käkat så slog vi på en film men vi hann inte se länge på filmen innan vi blev sugen att joina dom andra på krogen så då gjorde vi det , hade en super kul kväll ! :D ja sen igår gjorde vi inte ett PISS bara mös åja :) <3








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR