Här var det tomt vilet EKO , EKo, eko

Opps har nog aldrig varit så hära frånvarande på att blogga som jag varit den senaste tiden, äre sommar så äre . Har iaf just kommit hem från att ha övnings kört med fiiiin mazdan host host , stannar hela tiden å tjorvar  , mkt mkt mkt mkt hat åt den fula bilen..

Åkte till luleå i torsdags eftermiddag så på kvällen han jag umgås några få timmar med sofia å på fredagen kom världens bästa julia till luleå så han jag shoppa lite kläder sedan boden ensväng. så hängde hon med till kalix sen å övernatta hos mig

Var också grymt sugen på att åka till skeå på trästocks men såklart jobba jag , fan!

Nej nu ska jag kila å plugga lite granna sedan återstår de vad kvällen har att erbjuda , tagga uppstigning 06,00 imorrn (y)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR