Dag 1 och 2

1 presentation av mig själv

Ja jag heter då Jenny Nathalie Larsson och mitt tillvaro ser ut just nu så att jag bor i luleå med min syster pluggar på Hr och allting flyter på , har lärt och känna världens roligaste personer här i luleå och två av dom har till och med blivit bland mina närmaste vänner. Kan även stolt säga att jag är så glad över min pojke och såklart min familj som alltid funnits för mig i alla stunder. Såklart som alla andra har man drömmar i livet som, vill resa och upptäcka nya platser , personer och erfarenheter i livet. Nej nog om mig , tack å hej ;p





2 min första kärlek

min första kärlek hmm , som alla säger så är första kärleken den som man alltid kommer att minnas, kan nog hålla med om de och nu i efterhand pustar jag ut och tänker : hur kunde jag vara tillsammans med just honom. Men vi hade endå många både roliga och mindre roliga minnen tsm. men som sagt första kärleken är alltid nånting speciellt. Ajja man lär sig av sina misstag , eller hur ? ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR