12 decmber

dag 12 - 10 saker du inte viste om mig

1 Jag älskar choklad , helt klart de godaste som finns.
2 Det största saken jag hatar med mig själv är att jag är blyg.
3 Jag är fortfarande mörkrädd , haha.
4 Har svårt att lita nya personer.
5 jag inte skulle klara mig utan är musik.
6 Oftast när jag är ensam blir de att jag funderar för mkt på allt, därför jag hatar att vara ensam
7 Jag kan ha så otroligt dålig humor ibland och de är min omgivning medveten om, den enda jag vet som ibland kan ha exakt lika dålig som mig är min syster.
8 Hatar när folk ska gnälla eller påpeka nånting på mig för har svårt att ta kritik.
9 Det värsta jag viste när jag var liten var att bli kallad dubbelläppxD eftersom jag alltid blev röd runt munnen på vintern.
10 Kan var jävligt nyfiken av mig ibland ;)



pusshejs





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR