11 december

dag 11 - mina syskon

Jag har 5 syskon men bara ett av dom är min helsyskon eller hur man ska förklara de dom andra är halv. jag är iaf yngst av dom och tre av dom är mina systrar och två bröder

Emmelie 19 bor tsm med mig i luleå förtillfället och är min helsyster , Jeanette 30 bor i boden och har 1 barn , Carina 41?bor i kalix och har 5 barn
Janne 25
bor också i boden .  , Håkan 36? bor också i kalix med 5 barn

Men det är med Emmelie som jag växt upp med hela mitt liv och hon är min syster , bästa vänn och ibland som min andra halva  för hon är så betydelse full för mig även fast vi inte tycker lika om allt men vi har den samma dåliga humorn och vi har varandra att lita på



Men såklart betyder alla mina syskon jätte mycket för mig även fast vi inte hinner ses elr prata så ofta <3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR