9 juni

Har kommit hem från skolavslutnings middan för ett litet tag sedan , orkade aldrig skriva nå igår så tar det nu ist ,
Igår så hade vi typ klassensdag på strandängarna å dom spelade vollyboll men jag annie å emelie orkade inte så vi låg och stekte på bryggan , jälvigt härligt , sen så gick földes vi till stan med robin , julia och malin å gick å solade ett tag , sen drog dom så gick vi till hemköp och köptejordgubbar osvosv gjorde bort oss som vanligt sen haha ;) .

Idag så vakna jag kvart i åtta av att annie ringer och fråga om hon kunde kma , så då kom hon och vi fortsatte sova vidare nå timmar , sen typ kolla nå grejjs åså for hon hem och jag for med syster mamma och moa till stan för att titta på ett par skor , men hittade inga, sen hem och så kom annie och emelie till mig så fixade vi oss och for på middan .

Imorgon äre brännboll men ska nog inte spela , sen till luleå ensväng ; )

Men ska dra nu och lindra huvudvärken med panodil ,

Pusshej





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR