5 juni

Har just käkat tacos , gott :) nåja idag så fick jag veta på skolan att mina uppsatser som jag har skrivit nästan hela nätter + mornar , ena ig och andra g , FYAN säger jag bara blev så satans less och sur så rev sönder och gick. Och så kmr jag till nästa lextion som vi har finska och är typ 99% säker att jag kmr få vg eftersom jag har försökt som fan nu . MEN icke det g , så fick damp osv å drog ! så nu blir det mest troligt sommarskola för att jag måste höjja mig för att kma in på mode och design annars får det vell bli hr. så fårse om jag ids sommarskola !
Sen efterskolan kom malin,julia och emelie till mig så slinga malin emelies hår å sen slinga vi julias och sen så klippte malin mitt hår . blev jätte nöjjd tack :)<3

Inga planer för ikv , emmelie och simon är i kalix så ska vell bara ta det lungt och titta på film med dom , är på piss humör och huvudvärk

Pusshej





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR