15 juni

Har typ nyss kommit hem från sommarjobbet är typ helt slut, har varit på skolan idag okså eftersom jag vill höjja mig lite så jag kmr in på mode och design , har inte iaf hunnit skriva på ett tag så skriver en liten sammanfattning.

Fredags : kolla på student och sen en massa skojj på kvällen
Lördags: ruttna i stugan hela dan
Söndag : Hem från stugan och hälsade på syster .

ja så idag börja jag vid åtta , var till tolv och drog sen ner på stan med malin och mötte upp julia så gick vi till fra å käka, sen till chili en snabbis men jag skulle jobba så var tvungen att dra nästan dirr, så efter ett tag jag jobbat så kom julia och malin å hjälpte lite åsånt , så kom robin en snabbis , så drog dom och jag jobbade till ungefär 17,00 , men fick börja hjälpa syster som hade passet efter mig, så tog lite segt innan jag var hemma , ska strax ta en tupplur och sen börja plugga till provet jag har på onsdag ;/

Pusshej







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR