tidsfördriv

fan vad min lördag kväll suger sitter hemma framför datorn ! Puss på de


Längd: 1,65?
Spelar du något instrument: har spelat gitarr
Vem är snyggast: jadu
Vem vet mest om dig: julia och emelie
Vad vill du ha just nu: nå djävulskt kul att göra
Vilka sjukdomar har du: förkyld
Fobier: mörker, spindlar å döda grejer.
Känner du en snygg kille: jao:)
Har du körkort: nix
Åsikt om jultomten: go å glad gubbe. 
Tycker du att du är attraktiv: näe
Din hårfärg och frisyr: mörktbrunt i uppsat i en knut
Skolväska just nu: handväskan

Har du glasögon: nepp
Hur ser din plånbok ut: tom
Favorittv-program: tittar inte så mycket på tv men typ Dh?
När ska du festa nästa gång: ingen aning
Vad köpte du senast: kläder i luleå
Hur mycket pengar har du: typ 300 -400 ?
Hur svarar du i telefonen hemma: nathalie
Stjärntecken: stenbocken
Ögonfärg: brun

Kroppsform: ?
Kall favoritdricka: cola
Varm favoritdricka: te
Säger ofta: ?
Saknar du någon: jo faktiskt
Du fikade senast: blå gåsen
Senast sedda film: kmr ej ihåg

Hur känner du dig nu: less trött och irriterad 
Kan du laga mat: jodå
Vad tycker du om fötter: ÄCKLIGT
Är du smart: när jag ids koncentrera mig
Snarkar du: kan hända ibland
Är du aktiv i skolan: ehm inte precis 
Lesbisk: nej!
När och varför grät du senast: dedu



annie

hej du har fått en utmärkelse, kolla min blogg :) <3


Blogg: http://anniesavinen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR