11 april

Satan så trött jag är ,! har typ int sovit nå på 2 dagar  för sov med annie hos hennes syster idag å vi la oss kring halv 5 åså delade vi säng med hennes syrra varmt och trångt haha ;D
Sen gick jag och annie å käka frulle på fra , å gick runt i gallerian å solade oss å gick till coop å toka oss hah ;D
Ska strax med mor och far till stugan å grilla lite åså kmr min bror som jag inte träffat på nå månader och hans flickvän till stugan , sen blire hemmåt å käka goo påskmiddag , fårse sen vad som händer snacka nyss med emelie å hörde att hon är ensam hemma så då kanske jag far en sväng å besöker henne .

Aja ska dra nu /

Tjao

 
Bild från stockholm , så jäkla varmt och härligt var det vill tbx !


annie

haha, jävligt kul ändå ;) men varmt som fan, haha . hade bra <3333 :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR