pang booom bang

Har haft fullt upp hela helgen och därmed inte hunnit sitta vid datorn.
I fredags efterskolan åkte jag,frida,mimmi,erica och emmelie till lokalen och fixade med mat och dukning till lördagens 20 middagsgäster som vi lagade mat åt som vårat projektarbete. Efter vi fixade klart allt åka jag och erica in till nya bo's och mötte upp några och bara satt och chilla tills de blev dags att åka hem och sova.

Igår så åkte vi tidigt till lokalen och fixade resten av allt som skulle göras. Vid sex tiden kom alla som skulle äta och vi lyckades riktigt bra med maten enligt alla. När allt var klart åkte jag och erica till en lokalfest och blev där till 5 halv 6 tiden? somande inte förren 7 så idag är jag riktigt slut, ikväll ska jag bara gotta och se serier.










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR