16 januari

Ligger med en klump i magen eftersom jag vet att de är 06,00 imorgon vi kmr säga hejdå åt emmelie när jag , mamma å pappa beger oss tbx högre upp i norrland. Hon själv ska plugga hära till undersköterska i tre år, så i tre år kommer jag inte få träffa henne nå ofta mer än på endel lov , kmr vara jätte tomt och helt ensam i lägenhet utan sin stora systers som alltid har hjälpt mig om de är något. Nu kmr vi bo cirka 50 mil ifrån varandra, ensamt att inte ha någon om kvällarna att sitta å skratta sina dåliga skämt med , ingen att tjafsa med vem som ska städa och laga middag, ingen som väntar på mig i lägenheten när jag kmr hem. ingen som ger mig en tröstande kram när allt kör ihop sig :( önskar henne all lycka hära i sollefteå och att de inte ska dröja alltförlänge innnan vi ses nästa gång igen.<3









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR