10 april

Tidigare ikväll fick jag besök av mimmi , men nu sitter jag här helt ensam och uttråkad igen så tänke göra en lista lite snabbit sedan kila in i duschen å sedan sova <3

1. Tre ord varför du sist spydde? al ko hål
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? samma som jag gör nu , datorn.
4. Vad hände dig 1999? öh, liten kid
5. Vem fick dig att skratta senast? var nog mimmi ;d
6. Vilken färg är din tandborste? orange,vit,grön ?
7. Vad köpte du sist? cigg,karra.
8. Vilken färg har du på din tröja?
röd/vit , luleå hockey tröjja <33
9. Var förvarar du dina pengar? kontot
10. Hur var vädret igår? super !
11. Vad ser du fram emot? looooov !
12. Snarkar du? ibland sägs de ;)
13. Vad är 15? en ålder ?
14. Vilken skostorlek har du? 39/40. storfot ;o
15. Vill du klippa dig? skulle behövas
16. Är du över 25? nejnej inte på ett tag
17. Pratar du mycket? nja jag vet inte
18. Kollar du på O.C? neva
22. Är du en typiskt svartsjuk person? nä inte onormalt
23. Vad har du för mobil? samsung nånting xp
24. Vem ringde dig senast? pojken<3
25. Biter du på naglarna? inte tänkt på de ,
26. Har du lockigt hår? jaaa, mycket hat åt de typ affrokrull när jag just duschat !
27. Vilken konsert ska du på härnäst? inget planerat , coldplay skulle vara ett önskemål
28. Någon bra person i ditt liv just nu? finns flera <3
29. Hur många gånger har du svurit idag? jarru
30. Vilket ord säger du ofta? jåå
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? japp
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? fredrik
33. Vad borde du göra nu? duscha/sova
34. Har du något smeknamn? nattis/natta men oftast bara dom i kalix som kallar mig de.
35. Sover du mycket? nä nästan för lite
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? kollar typ aldrig film ;ooo
37. När var du sist ute? tidigare idag
38. Har du gråtit idag? nix
39. Är du en glad person? oftast
40. Har du roligt nu? neeeej
41. Vad äter du helst? maaat
42. Vem var du med sist? mimmi
43. Pratar du i sömnen? kan hända
44. Vem kramade du sist? tyyp sofia ?
45. Nämn den bästa personen? finns flera <3
46. Tycker du om någon just nu? absolut
48. Hur ofta borstar du tänderna? morgon och kväll
49. Är du egoist? nej 
50. Gillar du att bada? ja ÄLSKAR att bada ;)
51. Skrattar du åt allt? nja
52. Vem får dig alltid att skratta? syster för vi delar våran dåliga humor tsm ;p
53. Gråter du när du tittar på filmer? inte ofta
54. När grät du senast? venne






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR