6 september

Hoff , ligger i min otroligt sköna säng och vilar fossingarna som har fått klämmats i försmå skor hela dan så massa skav sår , ajaj. Kom hem för en liten stund sen för var och följde sofia till elgiganten åde. Helgen har då spenderas i kalix mot min vilja eftersom har jobbat lördag och söndag 07.00-15.00 så ni kan ju själva gissa att min helg inte har varit så händelserik , i lördags efter jobbet umgicks jag med mor å far eftersom de var ett tag sen jag träffat dom sen däcka jag tidigt helt slut .Sen igår så efter jag jobbat så for jag till annie å umgicks med henne ett tag sedan till emelie en sväng sedan hem bums i säng för att sedan ta 08.15 bussen till luleå och fick sluta kring halv fyra. Ikv ska jag ta å kolla på i rymden finns inga känslor måste bara vänta på att den laddas klart sen fårjase vad som händer är iaf ledig imorrn , ooootrooligt skönt,  ska sova ut lääääänge då ;)



bild från uppsala i sommars, såg konstig ut på bilden men julia blev jättefin =)

Pusshejs






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR