24 augusti

Jo jag lever har inte bara haft tid att uppdatera hära i bloggen men nu har jag äntligen tagit mig tid till att göra de. Kom hem från Uppsala i lördags morgon och har haft de jätte kul och mysigt dära , shoppat en massa , stockholms tripp och träffat julias kompisar som var super trevliga och bara umgåts snacka om vad som hänt under tiden vi inte har hunnit träffas , hade gärna kunna stanna dära ennu längre ! :) Sen under lördagen gick jag först en tripp med m på stan och införskaffade mig lite nytt skolamaterial sen var jag med s och m och senare underkvällen åkte vi in till stan och mötte upp några andra så knallade vi in mot gratisfestivalen och spenderade några timmar dära sen hem. Igår var också första skoldagen , känns jobbigt att börja med skolan men endå också ganska skönt att kma igång och veta att man bara har två år kvar , även fast två år känns väldigt länge.

Snart ska jag ta en liten promenix med mimmi runt sjön sen ta tag och fortsätta med mitt storstädande, nej nu ska jag kolla runt vidare ;P

Pusshejs





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR