9 maj

Har äntligen lyckats ta mig upp från sängen , har legat å dragit mig i nå timmar , fick inte så stor lust att kliva upp när man ser ut genom fönstret och det spöregnar + att jag är grymmt förkyld så idag ska jag bara ta det lungt å försöka bli frisk .tror jag skulle senare med mamma och pappa till stugan så ska jag få pröva övningsköra lite ;)
Igår så var det skola men var helt död så då skippa jag och annie matten å for till mig. Haha ;D alltid lika kul att vara med henne :D
Nå sen får jag och mamma till min bror å gratta han tror han fyllde 38 elr ? hah;d
Å på kvällen for jag till emelie å umgicks med henne vi titta på en film one mist cald tror det stavas så ? sen så snacka vi åsånt;)
Det  jäkla lyckobanet ska till Turkiet på söndag , fytusan så avis jag är på henne ;P Imorgon skulle jag kanske ensväng till luleå om det regnar men fårse hure blir , måste okså hinna umgås med emelie ett tag imorrn innan å lämnar sverige .

Men ska gå å dricka te å mysa framför tvn .

Pusshej


emelie

Nu kan hoppa ner i resväskan :D Jag har en stooooor en som jag inte mstoppat nånting i, ska ha en mindre, så du kan hoppa ner i den stora så kan jag ha TVÅ väskor! :D Hahaha :D


Blogg: http://emelienilss0n.devote.se
annie

jag ska oxå rymmas i n av dom !:O :D hahah .. fan va fuska at hos ska dit !:) Alltid kul att vara med dig oxå svammle gumma !;D annie och nattis i ett nötskal =)


Blogg: http://anniesavinen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR