5 mars

Ett bra tag sen jag har uppdaterat men jag inte haft tid /ork .
Nå i lördags: Var jag ensväng till stugan i det fina vädret och passade på att sola lite granna , haha och nu är mitt ansikte brunare en resten av kroppen haha jävligt fult ;d sen så for jag till emelie och övernatta där .
Söndags: Var jag hos emelie å sen drog jag hem å packa lite å chilla .
Måndags:  Så åkte jag och emelie till boden/luleå super kul ;) Först så for vi till boden och badade åde, haha jävligt stiliga personer det fanns visst emelie ? ;D Sen framåt eftermiddan så åkte vi till luleå till min lägenhet och myste på och sov.
Tisdags Så åkte vi in till stan och handla lite en snabbis men hitta typ ingenting hade hade nästan inga pengar så det blev bara lite småsaker. sen tog vi bussen och åkte till sunderbynsjukhus och hälsade på stackars robin ;(
Efter nån timma åkte vi tilbaka till min lägenhet åt och hämta våra grejer och sedan stressa till bussen och åka hem.
Onsdags: Så kom min syster hem från stockholm och fick ett superfint armband av henne , sen mot eftermiddan åkte hela familjen till överkalix och hälsa på farmor ;) Men huvva vad äckligt när vi skulle köra hem för det var typ vid nio tiden och det var svart ute och dimmigt man såg typ inte ens vägen och så mittiallt när vi kör som kmr det en stor jävla älg från sidan och sprang nästan in i bilen och jag, mamma och syster börja skrika som nå tok haha men som tur var han pappa just presis svänga åt sidan . haha har typ fobi för älg jävlar nu haha ;D

      



aja ska dra nu tjao ;)



emelie

Haha ja, ojojoj, fan vad gulliga de var alltså! xD

Fin jag var på den där bilden då, och inte lite grejer jag dragit upp ur fickan då som ligger bredvid mig. ;D haha ;)


Blogg: http://emelienilss0n.devote.se
Annie

inte kul de där med älgen :/ du skickade sms om det emn de kostar så mkt när man är i finland , men tur att det inte gick dåligt iaf. Kmr mest troligt hem i morgon. Hade bra, Kramar <3


Blogg: http://anniesavinen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR