en lista jag snodde av annie :)

lista

JA / NEJ FRÅGOR

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG:
retat någon: jo lite :P
gått på toa mer än 10 gånger: nej
ätit prinsesstårta: nej
hoppat ut i snön och skrikit:nej
lagat mat ur kokbok: nej
gett någon komplimanger: ja
lyssnat på winnerbäck: ja
använt handkräm: ja
borstat tänderna: ja
bäddat sängen: ja
sparat pengar i spargris: nej
sagt hej på hebreiska: nej
sagt jag hatar dig: nej

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG:
gått på toa: nej
ätit: ja
kollat på klockan: ja
sjungit: nej
hostat: ja
spytt: nej
Rapat: nej
Kollat på TV: nej
lyssnat på radion: nej
sovit: nej
installerat en skrivare: nej
läst mer än 10 rader på engelska: nej
skrivit blogg: gör det nu
tänt en lampa: ja
gråtit: nej

JUST NU:
sjunger jag: nej
gungar på stolen: ja
lyssnar på musik: ja
kliar mig på näsan: nej
hostar: ja
äter: nej
hoppar: nej
lyssnar på techno: nej
lyssnar på klassiskt:nej
lyssnar på winnerbäck: nej

VÄLJ BLAND:
svart eller vitt: båda
katt eller hund: hund
natt eller dag: båda
solsken eller månsken: båda
sommar eller vinter: sommar
julafton eller födelsedag: båda
film eller bok: film
höstpromenad eller vårpromenad: vår
radio eller CD: cd
färg eller svartvitt: färg
TV eller radio: tv
buss eller bil: bil
titta på TV eller stirra in i väggen: tv





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR