30 januari

Hey , ska bara skriva ett kort inlägg sedan blire tv+sängen.
Idag så hade vi bad på gympan men det var bara annie,malin och jag som var med.
Blev typ seg och trött hela dan sen, men vi slutade kring halv tolv tiden idag så då for jag och emelie när på stan och gick och kolla lite på kläder, sola lite och käka strips på fra.
sedan for vi till mig och väntade på att emelie p skulle kma, efter hon kom så gick vi och handla mat och lagade tacos hos mig och så myste vi på med att se på film och sjunga lite kareoke.
Men när vi låg och titta på filmen så satt jag brevid e.n och så typ kom det ngn äcklig grej fram just som jag vakna till och så skrek dom båda fyfan jag höll typ på att få en hjärtattak haha ;D

Men nu ska jag dra för ska upp tidigt imorrgon till luleå som jag har nämt tidigare och sen fårjag se vad som händer .

Tjao ;)



Emelie

Ja, fan, trodde jag skulle dö! hahahah :p


Blogg: http://emelienilss0n.devote.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR