28 september

tjo har inte hunnit skriva på hela helgen men sitter i boden hos Tobbe nu medans han for till en grav och lämna blommor.
Fredags : skola och sen kuta hem och packa och sen dirr till bussen till luleå ,när jag och tobbe var framme gick vi på stan och kollade lite och jag la undan en tröjja, sen när vi hade varit och käkat så skulle vi ta bussen till min lägenhet i Örnäset och vi skulle ta 5an men vi visste inte att man måste stå på rätt sida av vägen så då kom vi till Porsö sundet men som tur var så var buss chaffisen snäll så vi fick åke tbx med han så kom Samuel och hämtade oss ,Sen drog vi till Marie och grattade henne för att hon fyllde 18 efter nån timme drog vi till mig å körde lite förfest för dom skulle till krogen så jag ides baradricka lite granna 
lördag: vaknade vi och började städa lite å diska när vi var klar med det kom Samuel och hämtade oss och så åkte vi in till stan och jag köpte lite kläder ; )en skjorta från hm och en slags tunika från cubus.
när vi hade gått klart på stan så åkte vi till boden och släppte av oss hos tobbe å så åt vi middag och vila ; )
senare mot kvällen så mötte jag och tobbe Johannes å så åkte vi till doms kompis Jimmy , när vi kom dit så gjorde vi typ ingenting för jimmy var redan askalas ; )och så börja vi steka tacos eller det blev bara köttfärs med bröd ingegott .
éfter ett tag så orkade vi inte vara kvar så då stack jag och tobbe hem och sova ;)
och idag har jag typ bara sovit ;)laddar upp ngn bild senare
                                                                                                 Hare bra ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR