22 september

Hey just för tillfället känner jag mig så jäkla trött och endå har jag sovit typ hela kvällen men jag tror det är en förkylning på g ;(

Men idag så har jag varit på skolan hela dan kändes jäkligt seg.
Men efter skolan så hade jag träning emelie skulle träna men hon ides inte så hon kom bara å titta på så jag var själv från hela gruppen , efter träningen så kom tobbe och samuel så då stannade jag och badade ett tag med dom och sen smet jag in med dom till relaxen ; ) igentligen så skulle jag okså vara med emelie efterträningen men var så trött och behövde plugga så det får bli imorgon ist ..för
Men nu ska jag dra mig mot sängen och sova ..              Hare bra ;)

någon som vet nån bra film att rekomendera ?






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR