30 oktober

hey ,, har inte hunnit uppdatera på länge har ej haft tid ,,skriver lite sammanfattat om veckan:
Lördag:Kom julia gick på stan och hyrde nån äckel film och chilla ; )
söndag:drog vi ner på stan en snabbis och sen kollade basket match efter det trog jag emeliex2 robin och juliax2 på kina och käka och sen till mig .
Måndag:For vi på stan igen och fikade med emelie elin och tobbe efter det for vi och tittade på träning och sen for jag emeliex2 juliax2 robin och malin till annie och kollade film.
Tisdag:åkte julia jag och emelie till luleå men såklart så missa vi bussen så vi fick vänta i 2 h och sen när vi var i luleå så provade jag en ring som jag inte fick av och såklart så skulle jag dricka en dricka på vero så när jag öppnar så hade den skakas och det såg och inte så det spruta massa läsk på mig och i affären ;(;(..Vi var okså och kollade vi på high school musikal lr hur det nu stavas , efter den åkte vi till min lägenhet .
Onsdag:åkte vi till kalix och sen åkte jag julia och annie till julia å robin och åt middag och svammla på ;D
Tordag:idag så for vi och solade å sen typ ingenting å idag åkte julia hem ;(;( efter hon åkt hem for jag emelie och elin och kollade på nån modevisning som sög!




annie

:)


Blogg: http://anniesavinen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR