16 oktober

halå kom just hem , har inte hunnit skriva på länge nu men ska ta och skriva några rader ;)
Idag så har det inte hänt något speciellt skola men försov mig så jag missa finskan och kom lite försent till son, sen har det typ vart chill på skolan.
Efter skolan for jag robin och emelie på stan åde å fixa nå grejjs ; )
sendan for jag hem käka middag och just som jag skulle sova ett tag så ropar mamma att jag måste  följa med henne och leta någon gubbe som hade rymmt från hennes jobb så då for vi å leta typ runt hela näsbyn men sen så ringede dom polisen så hitta dom han gåendes mitt på vägen . efter det for vi till min syster , och nu ska jag nog ta och plugga so som vi har prov i imorgon på och jag kan typ ingenting ; / 

saknar den hära söta lilla goungen <3;)
                                                                                                                                                                    







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR