21 november

allt är bra , fast jag irriterar mig på en viss person men jag går inte in på detaljer för då blir jag bara ännu mer arg.
just nu sitter jag hos min syster i luleå och chillar , hon skulle å gratta en kompis ett tag så medans ska jag se idol och bara tadet lungt , känner átt jag börjar bli förkyld Igen .
Imorgon ska jag på stan med syster och uppdatera garderoben och senare på kvällen blir det gymmet + bastu, mysigt.

Jag hoppas på att Johan åker ut ikv , ibörjan tyckte jag han var ganska bra men nu tycker jag hans röst är så jäkla irriterande . men han kmr nog inte åka för alla hans fjortisfans röstar säkert.
Jag tror det var kärleks tema ikv , kan nog bli bra ska dra och kolla nu  ;)


Katy Perry - Hot N cold



Emelie

Men, vad nu då..? :/ <3


Blogg: http://emelienilss0n.devote.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR