10 november

idag så hade vi chill dag på skolan , var  på ängla haha ojoj så fint det måst ha sett ut när ni åkte där bak i bilen annie robin och emelie;) sen lunch och sen en lextion och så slutade vi och då gick jag och annie ner på stan inte min turdag precis ;) hehe vi hade gått på gallerian och så skulle vi till troca och det var en lerig väg och såklart går vi där vi springer men jag fastnar med ena skon och måste börja gå till baka till skon med en sko å strumpa och annie typ asgarvar och massa med folk var där ;P hehe å när jag hade fått lös skon så fastnat den andra så då måste jag börja gå till min andra sko i, en sko och strumpa fyfan vad pinigt ;) sen gick vi till troca och folkan ;P 

laddar upp nå bilder senare ;)


annie

hahaha! de var så jävla kul !:D fick ont i magen av allt skratt :D <3


Blogg: http://anniesavinen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR